bookteb.com

فروشگاه جامع کتاب پزشکی

bookteb.com

فروشگاه جامع کتاب پزشکی

  • ۰
  • ۰

آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت سال 85

آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت سال 86

آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت سال 87

آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت سال 88

آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت سال 89

آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت سال 90

آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت سال 91

آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت سال 92

آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت سال 93

آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت سال 94

آزمون کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت سال 95

کتاب حاضر با عنوان «10 سالانه پرستاری» یکی از کتاب‌های منتشر شده از سری کتاب‌های پرستاری است که برای آمادگی جهت آزمون کارشناسی ارشد پرستاری گردآوری و تألیف شده است. این مجموعه حاوی آزمون‌های 10 سال اخیر و آزمون سال 1395 کارشناسی ارشد پرستاری وزارت بهداشت می باشد. که به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا قبل از ورود به آزمون مربوطه، مروری بر آزمون‌های سال‌های قبل داشته و به خودآزمایی بپردازند. همچنین این کتاب چراغ راهی است برای داوطلبان جدید تا قبل از مطالعه با مرور آزمون‌های گذشته به مطالعه خویش جهت و هدف ببخشند. این کتاب حاصل تلاش شبانه روزی مؤلفی است که خود نه تنها در عرصه‌ی بالینی، بلکه در عرضه‌ی علم پرستاری نیز جزء برترین‌ها و از برگزیدگان کشوری این حرفه می‌باشد. ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد این کتاب که آن را از سایر کتاب‌های موجود مجزا می‌کند، به شرح زیر می‌باشد:

1- پاسخ کاملاً تشریحی و تحلیلی به سوالات

پاسخ‌های ارائه شده در این کتاب نه تنها به تشریح گزینه صحیح می‌پردازد، بلکه به تحلیل گزینه‌های دیگر نیز پرداخته و دلیل صحیح نبودن سایر گزینه‌ها را نیز شرح می‌دهد. حتی در بعضی از موارد که سوال از سوی وزارت بهداشت حذف شده است، پاسخ صحیح به طور جامع بیان شده است. همچنین در پاسخ تمامی سوالات (به ویژه پرستاری داخلی و جراحی)، سایر نکات مربوطه که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و احتمال آمدن سوالات از آن قسمت‌ها وجود دارد، به طور کامل و جامع و با توجه به منابع اعلام شده از سوی وزارت بهداشت آورده شده است تا فراگیر بتواند با خواندن این کتاب به بیش از 50% سوالات آزمون کارشناسی ارشد پرستاری پاسخ دهد و نیاز کم‌تری به خواندن کتاب‌های اصلی داشته باشد. به منظور یادگیری بهتر، اکثر مطالب تحلیلی و مهم در قالب جدول و شکل نشان داده شده است.

2- نگارش تمامی اختصارات پزشکی در قالب جدول و نگارش معادل انگلیسی تمامی اصلاحات پزشکی

از آن جا که در برخی از سوالات از اختصارهای پزشکی استفاده می‌شود، در این مجموعه معادل تمامی اختصارات پزشکی برای اولین بار به طور کامل و در صورت تکرار به صورت اختصار آورده شده است تا به درک بیش‌تر فراگیر کمک نماید. در انتهای کتاب در قالب یک جدول، معادل فارسی و انگلیسی تمامی اختصارات به کار رفته در متن آورده شده تا در صورتی که فراگیر با یک اختصار مواجه شد و معنی آن را ندانست، به جدول مراجعه کند. همچنین در این کتاب سعی شده معادل انگلیسی تمامی اصلاحات پزشکی در متن آورده شود تا در صورتی که در سوال از معادل انگلیسی اصطلاح استفاده شد، فراگیر سریع تر بتواند آن اصطلاح را متوجه شود.

3- ارجاع پاسخ به سوالات سنوات قبل به‌منظور شناسایی سوالات پرتکرار

بعضی از مواقع سوالات هر آزمون به دلیل اهمیت بالا در آزمون‌های قبلی، حول و حوش سوالات آزمون‌های گذشته مطرح می‌شوند. با توجه به پاسخ‌های تشریحی ذکر شده در این کتاب متوجه می‌شوید که در هر دوره حدود 40-30% سوالات تکراری و از آزمون سال‌های گذشته آورده شده‌اند. لذا، در این مجموعه پاسخ سوالات تکراری به پاسخ سنوات قبل ارجاع داده شده است تا فراگیر قادر به شناسایی موضوعات مهم باشد و در صورت کمبود وقت بتواند سوالات پرتکرار را در کم‌ترین زمان مرور کند.

4- نوشتن بعضی از مطالب هر پاسخ در قالب نکته به منظور توجه بیش‌تر به مطالب بسیار مهم

در این مجموعه نکات مهم مربوط به موضوع اصلی هر سوال ذکر شده تا خواننده بر تمامی مطالب و مباحث مورد نظر تسلط کافی پیدا کند. همچنین به منظور شناسایی مطالب اساسی و نکات طلایی، در زیر برخی از جملات خط کشیده شده است تا فراگیر بتواند با یک نگاه اجمالی به نکات مهم دست یابد.

اگر چه در این کتاب حداکثر تلاش بر این بوده تا معایب و اشکالات آن در مقایسه با سایر کتاب‌های موجود در بازار حداقل باشد، با این وجود این کتاب نیز مسلماً بدون ایراد نخواهد بود. لذا در اینجا از تمام همکاران، اساتید و دانشجویان تقاضا دارم که راهنمایی‌ها و انتقادات ارزشمند خود را به پست الکترونیکی اینجانب ارسال نمایند تا در آینده به منظور ارتقای کیفیت علمی و محتوایی کتاب نواقص مرتفع گردد.

untitqled

مولف مرتضی نصیری ، زینباحمدی ، مصعب قادری
انتشارات گروه تالیفی دکترخلیلی

برای سفارش یا اطلاعات بیشتر لینک زیر را درآدرس بار مرور گر خود کپی کنید..

https://bookteb.com/book/book/176-iqb-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B4%D8%AF-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7-%D8%AA%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D8%AD%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C                                                                                                                                     
  • ۹۶/۰۹/۰۲
  • یوسف شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی