bookteb.com

فروشگاه جامع کتاب پزشکی

bookteb.com

فروشگاه جامع کتاب پزشکی

  • ۰
  • ۰

درسنامه جامع اورژانس پیش بیمارستانی (جلد اول و دوم) بارویکرد استدلال بالینی

از مجموعه کتاب های برادی است که به ارائه مفاهیم و اصول اورژانس پیش بیمارسانی با رویکرد یادگیری تفکر نقادانه و حل مساله به منظور آموزش تکنسین های اورژانس در سطح پیشرفته می پردازد .

از ویژگی های مهم این کتاب ، بیان کلید واژه های اصلی ، طرح اهداف آموزشی و یک سناریو بالینی در ابتدای هر فصل است . برای حفظ پویایی و مشارکت خواننده در قسمت های مختلف و برحسب لزوم ، سناریوهای بالینی و پرسش هایی به منظور افزایش تفکر و درگیرشدن دانشجو در فرآیند حل مساله  مطرح می گردد .

همچنین در انتهای هر فصل پرسش های چندگزینه ای و تشریحی این امکان را به خواننده کتاب می دهد که آموخته های خود را از آنچه در هر فصل مطالعه کرده است ارزیابی کند .

هرچند این کتاب با هدف رفع نیازهای آموزشی  کارکنان و تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی  نوشته شده است اما می تواند دانش و اطلاعات سودمندی را برای دانشجویان پرستاری و پزشکی و همه کسانی که در حوزه اورژانس بیمارستانی نیز فعالیت می کنند،فراهم نماید .

ویراستاران :

سوسن جمشیدی فارسانی ، علی رضائی ، محیا فراست


انتشارات سیمای علوم
مترجم رضا عزیزخانی , علیرضا ابوطالبی , احسان حاج ‌زرگرباشی ,حامد خواجه ‌باشی , محبوبه کوشکیان ‌اصفهانی , نسیم گلستانی ,سعید مجیدی ‌نژاد , علی میربد , فرهاد حیدری , بابک معصومی , مجید زمانی , فرهاد رضوانی , امید احمدی , محمد رضائی , عظیمه‌السادات جعفری , امین صابری‌نیا , مهرداد اسماعیلیان , کیهان گلشنی , محمد نصراصفهانی
برای سفارش یا اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید
02166951020

  • ۹۶/۱۰/۰۳
  • یوسف شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی